انواع پاکت های ساندویچ و برگر

یکی از محصولات پر طرفدار در بین اصناف صنعتی، رستوران ها و فست فودی ها، پاکت های ساندویچ است. این پاکت‌ها در دنیای چاپ و بسته بندی جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند. صحت این مطلب با نگاهی به تنوع جنس و ابعاد و ظاهر آنها قابل اثبات است.

پاکت های ساندویچ صدفی

این پاکت ها قابلیت چاپ پذیری بسیاری دارد و در عین حال انعطاف و زیبایی ر ا در کنار هم دارد. بسیار مقرون به صرفه است  همچنین مقاوم در برابر رطوبت و چربی و همچنین بهداشتی بودن متریال آن از ویژگی های قابل توجه این پاکت ها است. ما در پک پلاست یک گزینه بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی برای شما در نظر گرفته ایم پاکت های صدفی با چاپ عمومی و کیفیت بالا و همچنین ظاهری زیبا که آماده تحویل است.

پاکت ساندویچ صدفی

پاکت ساندویچ متالایز

پاکت ساندویچ متالایز و پاکت برگر متالایز از جنس فیلم های آلومینیوم و متالایز است. این پاکت ها در عین نازک بودن مقاومت بسیار بالایی دارند و به سادگی پاره نمی‌شوند البته از انعطاف پذیری و سبک بودن آنها نیز نباید غافل شد. همانطور که میدانید این پاکت‌ها به صورت کیلویی خرید و فروش می‌شود و سبک بودن ان باعث می‌شود تعداد بیشتری از پاکت ساندویچ در هر کیلو باشد و بسیار مقرون به صرفه است.

جنس متالایز گرما را مدت زمان بیشتری در خود نگه میدارد به همین دلیل از این جنس بیشتر برای ارسال به مقصدهایی با فاصله زیاد استفاده می‌کنند. در همدان لیبل  روی تمامی جنس ها می‌توانید چاپ اختصاصی بزنید متالایز هم قابلیت چاپ دارد. این پاکت‌ها در بازار به رنگ های طلایی و نقره‌ای دیده می‌ شود اما، ما میتوانیم در رنگ دلخواه شما پاکت ساندویچ متالایز را تولید کنیم.

در پک پلاست سایز، رنگ،شکل ظاهری و طرح پاکت های متالایز به سلیقه و انتخاب شما در کمترین زمان و با بالا ترین کیفیت تولید میشود.

متالایز همبرگری

پاکت ساندویچ کرافت

این پاکت‎ها به دلیل داشتن ظاهری نوستالژی و جذاب طرفداران بسیاری دارد. البته مقاوت زیادی ندارند و بهتر است برای سرو در محل مورد استفاده قرار گیرد. این پاکت ها روغن را به خود جذب میکنند و ممکن است بعد از جذب روغن ظاهر مناسبی نداشته باشند و بهتر است برای ساندویچ های سرد استفاده شود. البته شما می‌توالنید  این پاکت ها را در پک پلاست با یک لایه داخلی متالایز سفارش دهید که هم مقاومت بالایی داشته باشد و هم مناسب انواع ساندویچ شود.

البته چاپ اختصاصی با بالا ترین کیفیت در کوتاه ترین زمان از ویژگی های شناخته شده‌ی همدان لیبل است که نیازی به یاد آوری ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *