پک پلاست

لیبل میوه همدان تولید کننده انواع  کلاه پالتی لیبل میوه انگشتی دورپیچ سلفونی دورپیچ کاغذی

لیبل میوه همدان تولید کننده انواع

کلاه پالتی  لیبل انگشتی میوه کفی سینی  دورپیچ سلفونی دورپیچ کاغذی

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

6 ویژگی برای پاکت های بسته بندی محصولات

پاکت-بسته-بندی

یک محصول زمانی در بازار به درصد بالای فروش می رسد که بتواند چند نکات اصولی را رعایت کرده باشد تا بتواند در دل بازار و سلیقه مردم جا خوش کند یکی از این تکنیک ها بسته بندی استاندارد و جذاب است چراکه افراد قبل از مصرف محصول به بسته بندی آن توجه میکنند تا نظرشان به آن جلب شود. یک بسته بندی استاندارد باید درست انتخاب شود و باید دارای استاندارد لازم اعم از کیفیت ، نوع متریال و غیره می باشد که دراین مقاله قراره به آنها بپردازیم.

امروزه سلیقه ها و انتخاب ها بسیار متنوع و سخت شده چراکه افراد با همسو شدن با دنیای دیجیتال وتنوعی بسیار زیادی که کسب وکار ها بوجود آمده باعث شده که افراد بدنیال محصولی مناسب و آسان و همینطور شیک و جذاب باشد.

در این مقاله می خواهیم 6 ویژگی یک پاکت بسته بندی استاندارد و جذاب را برای شما معرفی کنیم

1- متناسب با نوع محصول :

یک محصول که در بازار معرفی و ارائه می شود نیازمند یک بسته بندی جذاب و استاندارد است که بتواند از آن محصول در اثر مستقیم میزان گرمایش و سرمایش محیط نگهداری کند و هم بتواند آن محصول را به خوبی به مشتریان معرفی کند تامشتری را ترغیب به خرید مجدد کند. یک بسته بندی باید متناسب با نوع محصول هم باشد

مطالعه مقاله انواع بسته بندی ها

2- طراحی :

یک بسته بندی جذاب باید طراحی صحیح و انتخاب رنگ مناسبی را دارا باشد تا بتواند اهداف و ارزش یک محصول را به مشتری معرفی کند. یک محصول با یک بسته بندی جذاب می تواند فروش فوق العاده ای داشته باشد باید این طراحی چشم برای مصرف کننده جذاب باشد و قابل فهم درصد بالایی در فروش یک محصول طراحی بسته بندی آن محصول را دربرمیگیرد بنابراین باید روی این گزینه تلاش کرد تا بهترین و قابل فهم ترین طراحی را روی یک بسته بندی محصول تولید و ارائه داد

3- کیفیت و مواد اولیه :

کیفیتی یکی از مهم ترین فاکتورهای یک بسته بندی است چرا که اگر کیفیت پایین باعث میشود محصول زودتر آسیب ببیند و یک تجربه بسیار بدی در ذهن مشتریان رقم خواهد زد 

گروه طراحی روتاپک
طراحی لوگو
طراحی بسته بندی

4- استفاده آسان :

مهم ترین فاکتور یک بسته بندی که بسیار حاز اهمست می باشد استفاده آسان از محصول را فراهم سازد هر چقدر برای مشتری این ذهنیت بوجود آید که باز کردن بسته بندی و استفاده راحت از محصول آسان است مشتری را به یک مشتری وفادار به آن محصول یا برندینگ شما تبدیل خواهد بود

5- نگهداری آسان :

بسته بندی محصولات باید طوری طراحی و تولید شده باشند که در حین نگهداری در یخچال یا انباری با کمترین مشکل قابل نگهداری باشد

6- اصول بهداشتی :

بسته بندی استاندارد باید محصول را از گزند هر گونه خرابی و فاسد شدن سریع دور نگهدارد و استاندارد های لازم برای محافظت محصول را دارا باشد متریال پاکت های بسته بندی باید متناسب با نوع محصول مورد استفاده شود تا هر محصولی متناسب با هر گونه آسیب دیدگی بسته بندی و روانه بازار و مصرف شود

نتیجه گیری :

همه ما به این موضوعات واقف هستیم که یک محصول باید ارزش گذاری شود بنابراین با انتخاب یک بسته بندی خوب و استاندارد می تواند بخش بزرگی از این ارزش گذاری ها به صاحبان مشاغل و کسب وکار ها برای فروش بیشتر کمک کند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.